Udostępnij post!
Ile kosztuje sklep internetowy i co wpływa na jego cenę?
20 października 2022 23:10
20 października 2022 23:10
Im bardziej rozbudowaną ofertą produktową będzie dysponował Twój sklep internetowy, tym jego cena będzie wyższa. Liczbę podstron uzależnia się od dostępnych produktów. W konsekwencji, jeżeli dysponujesz bardzo rozbudowanym asortymentem musisz liczyć się z wyższymi cenami (zależnie od specyfiki Twojego sklepu i założeń specjalistów).
W zależności od własnych preferencji, możesz zdecydować się m.in. na:
Cena sklepu internetowego zależy również od wdrożonych funkcjonalności. Osobiście polecamy rozwiązania usprawniające kontakt (np. Messenger), podtrzymujące więzi ze stałymi klientami (chodzi o dowolne dodatki mailingowe, np. GetResponse) oraz wtyczki pozycjonerskie (np. Yoast SEO), umożliwiające łatwiejsze osiągnięcie wyższych pozycji w Google.
Integracje w sklepie internetowym umożliwiają m.in.:
Warstwa graficzna: Projekt graficzny wpływa na cenę, jednakże dzięki profesjonalnej agencji i grafikowi można sporo na nim oszczędzić (unikając np. wielu sesji poprawkowych itd). Wpływ na cenę mają także grafiki oraz content na stronie – jeżeli do produktów mają być dodane opisy (np. pod SEO), realizacja jest nieco droższa i trwa odpowiednio dłużej.
Podsumowanie
Ceny za stworzenie sklepu internetowego zaczynają się od kilku tysięcy złotych netto. Jeżeli interesuje Cię zaprojektowanie dedykowanego serwisu (pisanego od zera), a nie na gotowym szablonie, musisz liczyć się z wyższymi kosztami. Wpływ na finalną kwotę ma także wielojęzyczność oraz pozostałe elementy, które opisaliśmy w dzisiejszym artykule. Jeżeli chcesz zainwestować w utworzenie rozbudowanego sklepu (np. zawierającego powyżej 500 produktów) z wieloma dodatkowymi funkcjonalności i integracjami, ceny mogą przekraczać nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Udostępnij post!
Zacznijmy współpracę już dziś!
Zacznijmy współpracę